Zgodnie z decyzją komisji europejskiej, zdecydowana większość branży turystycznej, decydowała się na zamianę wiosennych czarterów na vouchery z których skorzystać można do końca 2021 roku.
Chcielibyśmy bardzo podziękować wszystkim Państwu za wyrozumiałość i liczne przesłania wsparcia w uporaniu się z tą bezprecedensową sytuacją. Przytłaczająca większość klientów i cały sektor z zadowoleniem przyjął ten wyjątkowy środek mający na celu ochronę branży turystycznej, naszych miejsc pracy, naszych przedsiębiorstw i oczywiście co najważniejsze – samych klientów.
Sezon ten nauczył nas jednego – rezerwowanie przyszłych wakacji musi być bardziej elastyczne. Odpowiedzią na to jest porozumienie do którego doszliśmy wraz ze ze sporą częścią naszych partnerów – pozwalając na skorzystanie z całkowitego zwrotu zaliczek w przypadku powrotu pandemii.
Naszą rolą jest zagwarantowanie jak najlepszych warunków rezerwacji i zwiększonego bezpieczeństwa podczas podróży. Dlatego właśnie wynegocjowaliśmy z każdym ze sporą częścią naszych partnerów korzystniejsze warunki rezygnacji.
Jak znaleźć opcję elastycznej rezygnacji?
Od 23 listopada możecie zauważyć, że przy sporej ilości jednostek pojawił się komentarz „Elastyczna rezygnacja COVID-19”. Oznacza to, że w przypadku rezerwacji oznaczonych łodzi armatorzy zobowiązują się do zwrotu całej zaliczki w przypadku gdy:
– granice kraju docelowego lub kraju rezydencji klienta są oficjalnie zamknięte w dniu rejsu
– po powrocie z wakacji obowiązuje kwarantanna wynosząca minimum 7 dni
-nawigacja jednostką jest formalnie zabroniona na obszarze, w którym rozpoczyna się czarter łodzi
Należy pamiętać, w niektórych przypadkach wymóg wykonania testu Covid-19 przed i / lub po podróży nie jest wystarczającym warunkiem do otrzymania zwrotu kosztów. Podobnie utrudnienia związane z transportem nie są wystarczającym warunkiem uzyskania zwrotu pieniędzy. Tylko kraj osoby najmującej będzie brany pod uwagę w kontekście zaktualizowanych warunków anulowania.
Wspominana powyżej elastyczna polisa dotyczy wyłącznie rezerwacji dokonanych po 23 października dla rezerwacji z dopiskiem „Elastyczna rezygnacja Covid-19”.
Przypominamy: po dokonaniu rezerwacji na naszej stronie, kierownik bazy lub partner GlobeSailor prześle Ci umowę czarterową. GlobeSailor gwarantuje wdrożenie „elastycznej polityki rezygnacji”, nawet jeśli klauzula nie jest zawarta w umowie wynajmu właściciela, o ile jest ona wyświetlana wraz z zarezerwowaną łodzią na naszej stronie internetowej.
Pragniemy poinformować, że dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Państwu nawigować w jak najlepszych warunkach. Ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa na morzu wśród przyjaciół jest minimalne. Nie czekaj! Skorzystaj z okazji i skorzystaj z wyjątkowych ofert!