1. Twoja firma czarterowa
Twoja rezerwacja właśnie została potwierdzona przez armatora, który odpowiada za łódź i rejs. Powinieneś otrzymać ich dane kontaktowe na e-mail (jeśli tak nie jest, skontaktuj się z doradcą GlobeSailor).
Nasza sieć firm partnerskich obejmuje zarówno lokalne firmy posiadające kilkadziesiąt łodzi, jak i duże firmy działające na arenie międzynarodowej. Jedna rzecz ich łączy : profesjonalizm.
Zachęcamy poświęć trochę czasu na odwiedzenie strony internetowej armatora, aby dowiedzieć się o jej działalności. Skontaktuj się z nim, aby sfinalizować rezerwację lub w razie potrzeby zorganizować dojazd z lotniska do bazy. Niektórzy wynajmujący wyślą Ci umowę najmu e-mailem po dokonaniu rezerwacji, inni poproszą Cię o jej podpisanie na miejscu po przyjeździe. W każdym przypadku skontaktuje się z Tobą armator i w ciągu 7 dni otrzymasz potwierdzenie rezerwacji. W innym wypadku, zapraszamy do poinformowania swojego doradcy GlobeSailor.
2. Wybór opcji i kapitana
Każda firma czarterowa oferuje dodatkowe usługi, z których część może być obowiązkowa (sprzątanie, gaz itp.). Sprawdź dokładnie, co zawiera umowa najmu, a następnie potwierdź z załogą i najemcą wybór dodatkowych opcji przed czarterem (SUP, siatka zabezpieczająca dzieci, pościel itp.). Ostateczniej rezerwacji i płatności tych opcji należy dokonać bezpośrednio w firmie czarterowej.
Jeśli chcesz mieć na pokładzie profesjonalnego skippera, pamiętaj, aby powiadomić o tym armatora zaraz po potwierdzeniu rezerwacji, ale najlepiej, w trakcie zapoznawania się z ofertą. Jeśli ani GlobeSailor, ani firma czarterowa nie oferują skippera w miejscu docelowym, radzimy poszukać go na stronie internetowej captnboat.com.
3. Procedury administracyjne
Nie zaniedbuj znaczenia zarządzania formalnościami administracyjnymi. Prosimy o poświęcenie czasu na aktualizację swojego Profilu, Umiejętności i Licencji na swoim koncie internetowym GlobeSailor. Pamiętaj, aby sprawdzić listę dokumentów niezbędnych w miejscu docelowym: Paszport, wiza, patent żeglarski, licencja VHF (obowiązkowa w Chorwacji) itp. Jeśli wynajmujesz łódź bez załogi, niektórzy armatorzy spytają Cię o Twoje żeglarskie doświadczenie i poproszą o wypełnienie listy załogi. Upewnij się, że liczba członków załogi (w tym kapitan) nie przekracza maksymalnej liczby pasażerów dozwolonych na pokładzie.
4. Transport
Niektórzy armatorzy oferują usługę transferu, aby pomóc Ci w dotarciu z lotniska do bazy. Mogą również doradzić Ci, jak najłatwiej dostać się na Twoją łódź.
Nie wahaj się poinformować kierownika bazy o godzinie przyjazdu i zapytać o wszystkie dostępne usługi. Jeśli korzystasz z usługi concierge GlobeSailor, Twój concierge może zorganizować transfer z lotniska.
5. Zaopatrzenie
Zaopatrzenie wymaga dobrej organizacji. Zalecamy, aby przed wyjazdem przygotować listę na cały czas trwania rejsu. W ten sposób możesz wcześniej zorganizować jak najwięcej prowiantu (woda, mleko, makaron, przyprawy itp.). Można go zamówić w supermarketach, które przyjmują dostawy do portu. W razie potrzeby możesz poprosić swojego doradcę GlobeSailor lub armatora o przesłanie Ci linków do wyspecjalizowanych stron internetowych.
W celu uzyskania dodatkowych informacji i porad dotyczących rejsu zapraszamy do przeczytania jak z powodzeniem wyczarterować łódź, a także do naszego bloga.
Nasza załoga dziękuje za zaufanie i życzy udanego rejsu!