GlobeSailor podejmuje wyzwanie spełniania Waszych najśmielszych życzeń dzięki swojemu serwisowi concierge, unikalnemu na rynku wynajmu łodzi i rejsów żeglarskich. Przed, w trakcie i po rejsie pozwólcie sobie na luksusową opiekę jak prawdziwi królowie! Ale jak to możliwe, pytacie? Wszystko Wam wyjaśnimy!
Czym konkretnie jest concierge?
GlobeSailor nawiązał współpracę z John Paul, liderem w branży concierge, który oferuje prawdziwych prywatnych asystentów na wakacje. Nasi klienci, którzy tego chcą, mogą korzystać z usług concierge, aby ich rejs i wakacje były w pełni relaksujące.
Możecie kontaktować się ze swoim concierge, który zrobi wszystko, by spełnić wszystkie Wasze życzenia – korzystajcie z tego, aby cieszyć się spontanicznie i bez ograniczeń! Od rezerwacji najlepszego portowego restauracji, przez dostawę pizzy na pokład, butelkę szampana na urodziny, aż po pomoc w rezerwacji biletów do teatru czy na koncert – możliwości są nieskończone!
Koszty realizacji zamówień oczywiście ponosicie Wy, ale za usługę wsparcia i pomoc concierge nie trzeba płacić.

Jak działa serwis GlobeSailor?
We wszystkich naszych rejsach, we wszystkich kierunkach, Wasz dedykowany concierge będzie dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, telefonicznie lub mailowo, począwszy od 14 dni przed wylotem, podczas trwania całego rejsu, aż do dnia następnego po jego zakończeniu. Usługa dostępna jest w języku francuskim i angielskim.

Przed rejsem
Usługa concierge ułatwi Ci życie, a organizacja wakacji stanie się prawdziwą zabawą! Pożegnaj się z bólami głowy spowodowanymi formalnościami związanymi z podróżą za granicę. Jeden telefon – a wszystkie Twoje pytania zostaną rozwiązane. Skorzystaj z usług concierge przed rejsem, aby jak najlepiej przygotować się do wyjazdu: ostatnie zakupy, opieka nad zwierzętami, transfery i rezerwacje taksówek itp.
Na pokładzie Twojej łodzi
Daj upust wyobraźni! Od praktycznych rzeczy (transfery na łódź, poszukiwanie apteki lub lekarza, znalezienie kantoru…) po fantazyjne (rezerwacja lokalnego przewodnika, wycieczki nurkowej, dostawa ulubionego posiłku na pokład) – wszystko jest możliwe!
Po powrocie na ląd
Po powrocie będziesz mieć dodatkowy dzień, aby skorzystać z usług concierge i ułatwić sobie powrót do codzienności, na przykład zamawiając dostawę zakupów do domu lub otrzymując pomoc przy odnalezieniu zgubionej walizki.
